Kävin tänään ostamassa itelleni kengät.

Huomasin kuinka paljon paremmassa kunnossa mun pää on. Pahimmillaan en todellakaan olis lähtenyt kauppakeskukseen, ajatuskin olis saanut aikaan paniikin. Nyt mulla oli jopa kivaa katella kauniita kenkiä, joilla en koskaan osais tai edes yrittäis kävellä.

Toisaalta nyt ottaa päähän. Mulla meni tänään noin 60 euroa rahaa, jotka oli varattu kenkiin. Olisin selvinny reissusta 25 eurolla, jonka ne kengät makso, mutta tuli osteltua kaikkea turhaa, kuten lankaa, cd, kirja ja vähän karkkia. 

Positiivista on, etten tällä kertaa erehtyny ostamaan korollisia kenkiä. Viime kerralla, kun ostin juhlakengät, ostin tosi hienot ja nätit korkokengät. Korkoa niissä on 7 senttiä ja se on mulle ihan liikaa. Nyt oon käyttänyt niitä kolme kertaa ja joka kerralla on ollut jalat ihan muussia. Mulle ei vaan korkokengät sovi.

Vaikka ostinkin uudet kengät, meinasin silti viedä nuo mun vanhat maiharit suutariin. Ne ei ole sen suuremmin rikki, mitä nyt toisesta sivussa oleva vetoketju hajos ja pohja kulunu jo melkein puhki. Vien ton vetoketjun vaihtoon, mutta odottelen vaan koska ne hajoaa jostain muualta. Silti ne on parhaat kengät, mitkä mulla on ollu. Ostaisin uudet samanlaiset jos raaskisin. Nuo nyt kuitenkin uutena maksais sellaset kaheksankymppiä, niin en raaski.

Kirjastossa käytiin tänään ja otettiin lapsille kirjastokortit. Merri oli innoissaan, mutta Peikko ei edes tiedä mitä sillä pitäis tehdä. :D

Nyt lähen tupakille. Kirjotellaan taas.